Thursday, September 8, 2016

AGAK AGAK LA KALAU NAK SETIA PUN



AGAK AGAK LA KALAU NAK SETIA PUN

400 company MLM di Malaysia gone dalam masa 4 tahun. Tengah buat beria-ia, tetiba company tutup. Apa rasa??

Itu sebab penting bila nak pilih bisnes, tengok dan kenal siapa founder, syarikat dah establish berapa lama, company sudah ada di berapa negara, ada track record tak, ada bukti bukti kejayaan tak...semua kena tengok..

Dan bukan sebab u tak hebat, bukan sebab u tak usaha, tapi tempat yang u "landed" kurang tepat. Ada juga yang "ego", nampak peluang depan mata tapi sebab setia sangat dengan company lama pejam mata rapat-rapat.

Kalau dekat company A dengan sales RM30,000 sebulan, bonus paling tinggi pun RM1500 sebulan, tapi di Forever usaha yang sama , sales yg sama kat Forever, income u boleh cecah RM6000 ke RM10,000 sebulan....ramai orang tidak percaya ini. Sales RM30,000 tu bukan personal sales, bukan gi buat sales sorang-sorang, tapi kat forever RM30,000 tu sales by group. Doing this with rangkaian.

Plus Forever bukan syarikat orang tengah, forever taknak deal dengan orang lain, 70% keuntungan Forever nak bagi kita as a Forever Business Owner, semua bonus bayar dari harga jual, tak perlu pairing, tak perlu matching untuk dapatkan Royalti Bonus.

Dan....yang best plak ada extra income sebagai Chairman Bonus Manager daripada tabung dunia...Isunya ialah, the life is making the right choice!!!!

Agak-agak la kan kalau nak setia pun!!!

No comments:

Post a Comment